Wednesday 27 June 2012

June 27 , 2012
HAHA muncul pun tarikh ni !
dah tau kan , hari ni genap la 7bulan relay saya dengan MUHAMMAD IZZAT BIN ABDUL HAMID <3 , Alhamdulillah :) hope hubungan kami tak stop kat tahap ni je , semoga kami dapat capai impian untuk ikatan yang lebih baik lagi lepas ni , terus kuat dengan segala ujian and really hope saya mampu jadi yang terbaik untuk dia .. I'll try ! ^,~ always pray and wish for our happiness . Amin . :)


nak cerita sikit lah ^,^


walaupun dah 7bulan relay kami ni , aku mcm msih tak pcye yg aku boleh terima lelaki untuk jadi cinta hati ni . huhu ! sebab seorang lelaki dulu , 2tahun aku tutup pintu hati ni , buat la mcmne pun , mmg takkan hati ni terima spe spe , macam dendam je dengan semua lelaki . semua yang beriye nk kt aku , aku mainkan sbb aku rse org nak kat aku semua tak ikhlas . and actually , si dia pun pernah kena , tapi tak tau mcmne pintu hati ni tbe tbe terbukak . pernah tu , aku dah SMS dia pun mintak putus and aku kate saje je nak putus , kejam kan aku ni , tapi ntah mcmne aku boleh rase tindakan aku mse tu salah , cehh , padahal sebelum tu buat mcmtu kat orang lain tak rase bersalah pun . thats why I think he's different .! aku tak perasan sebenarnye slow slow dia dah ubah aku . dia tak pernah paksa , tak pernah tunjuk terang terang yg dia nak aku berubah , tak tau mcmne , tp dgn cre dia , dia berjaya ubah aku ! thanks hubby ! <3 paling tak sangka , aku boleh nangis sebab dia , aku nangis sebab sayangkan relay kami . ! ouh , msih halus rupanya hati aku ni pasal cinta ! huhu ! bila aku dah betul betul serius dengan relay ni , aku makin berubah , dulu aku 'teging' sangat , buat jahat tak pernah rasa takut , tak pernah rasa bersalah , ketawa yang ikhlas dari aku mmg susah la nak jumpa , dengan adik beradik pun aku serius je , tapi aritu kaklong n ibu kate , semakin lame diorg dah semakin nampak balik diri aku yang sebelum 2tahun lepas sebab aku dah pandai usik usik diorg , pandai duduk sama dengan berkumpul adik beradik , pandai ketawa ketawa dengan diorg , hikhuk ...! actually , ni semua sebab aku bahagia dengan si dia la .. ^_^


masalah , relay mne yg tade masalah kan , .. dia ada ego n aku pun ada ego . malam tadi sebelum anny pn ktorg gado . tapi macam dah janji pulak , setiap kali time ego aku tengah tinggi menggunung ,line HSPDA , 4G , 5G n ratus ratus G ,  dia pulak line ego mcm GPRS , slow je ..tp time dia tengah ego taknak pujuk aku , time tu aku pulak rse taknak merajuk betul betul . ha selalu la macam tu , so ade mse dia mengalah , ade mase aku mengalah . okay la tu kannn .. cuma degilnye aku ni , ringan sangat mulut nak keluarkan perkataan putus , *dushdush kat kau mulut !* dia relax je lau aku ckp putus , dia takkan iyekan pun , tapi dia buat taktau je sampai aku ingat mmg dah putus , selalu dia tunggu aku dah okay sikit , baru lah dia pujuk n ckp yg dia tak kate pun ktorg dah putus . haha dah faham la tu . sayangnye kat dia !!! mmmuuaahhh kat kau b ! :*

paling best , aku suka tengok dia jeles ! HAHA ! nampak laa sayang dia tuh . . huhu :)

okayy la panjangnye aku bebel , doakan yang baik baik untuk aku and dia eh . jodoh kat tangan tuhan , tapi kita kena usaha n mohon kat tuhan jodoh kita adalah yang terbaik untuk kita . Dia Maha Kuasa , kalau ade yg tak baik kat aku , harap aku mampu berubah jadi yang terbaik untuk dia and kalau ade yg tak baik kat dia , harap tuhan bukak pintu hati dia untuk berubah jadi yang terbaik untuk aku . aku takkan cari yang lebih baik sebab yang terbaik takkan jadi milik kita kalau kita tak berusaha jadi yang terbaik , kesempurnaan xkan wujud automatik kalau kita tak berusaha jadikan sesuatu tu sempurna . <3




happy 7th month anniversary hubby ,
meloveyousomuch MUHAMMAD IZZAT BIN ABDUL HAMID <3<3<3 (:

No comments:

Post a Comment