Friday 29 June 2012

TaKzIaH yAnA :'(

Rabu , 27 June 2012 
aku dapat berita yang mak besties aku meninggal , sebab penyakit semput je , tak boleh ambil ringan dengan penyakit semput ni rupanya kan .. takziah yana , aku pun tumpang sedih , sebab aku sendiri rapat sangat dengan mak dia , semua masalah aku mak dia tau sebab aku rapat dengan yana ni dari kecik lagi , mak dia rajin sangat amek tau pasal aku , amek berat , aku dah anggap dia macam mak aku pun , dari dulu aku menumpang kasih sayang mak dia ni sebab mak dia tau n nampak mcmne family aku dengan aku dari kecik , urm .. ade bau bau bacang jugak , tapi bau yang jauh sangat tu la ... sedih sedih sebab aku kat tempat belajar mase dapat tau mak dia meninggal , anak anak dia semua call aku tak dapat sebab aku tukar no tak bgtahu diorg .., aku bgthu yana sorang , tapi yana dah tak sempat nak call aku  :( tapi kalau bgthu pun aku bukan boleh balik , aku kan ade masalah ngan family aku ..
 lagi kesian kat yana , sebab mase mak dia meninggal tu dia kat K.L lagi sebab dia belajar kat sne , kne la dia balik tergesa gesa , dia sedih sangat , tapi aku tak boleh teman dia mse tu , aku cuma boleh pujuk dari jauh je . . sedih la sedih , sebab dia selalu ade mse aku sedih , tapi now dia sedih , aku jauh pulak . tapi aku tau dia kuat , hari hari aku tny khabar dia , dia kte dia akan cuba kuat sbb dia kan twin aku , kena laa kuat macam aku . Twin ? ha'ah , ramai yg kate kami twin , tp dia kurus . mybe sbb rapat sangat kot , tu yg org kate muka lebih kurang , padahal dia lagi cantik . hmmm , ape pun , takziah untuk Elizieyana & keluarga .


ni la dia , lagi cantik dari aku kan , tapi hati dia kuat mcm aku tau . sayang kau , rindu kau Yana ! Semoga Tuhan tak henti bagi kekuatan untuk hati dia ni , Amin . :')

No comments:

Post a Comment