Sunday 24 June 2012

November 27, 2011

Tarikh ape ni ? Tarikh keramat laaa .. hikhuk ^,~ ni la tarikh anniversary saya dengan dia .. sape 'dia' ? of course la boyfiee kesayangan ! his name is MUHAMMAD IZZAT BIN ABDUL HAMID <3 a'ah , kat dalam I/C dia mmg ade symbol <3 lepas nama tu . kihkih ... 3 hari lagi genap la 7bulan relay kami , Alhamdulillah :) pray for our happiness please kawan kawan ^_^ saya sayang dia sangat sangat ! tak tau kenapa ... dulu selalu jugak tertanya tanya kenapa hati yg dah 2 tahun keras tertutup untuk lelaki ni boleh terbukak mcm pintu gerbang untuk dia , tapi tu tak penting , sekali hati terbukak untuk b , sampai bila bila untuk b okayy .. sape pun awk , awk la HERO kat hati saya , awak banyak ubah saya sebab awk baik , thanks .. meloveyoumuch b <3<3<3

*dia suka panggil saya chibi , budak pendek , budak kurang tinggi and macam macam lagi yang nampak saya ni macam budak kecik . . huhh ! tapi sweet okay sweet <3 ^,~




No comments:

Post a Comment