Thursday 23 August 2012

HaPpY 5th DaYs EiD-uL fItR !

DeAr EyEs oPeN <3

  hari ni dah hari kelima hari raya :)
actually mood raya tahun ni adalah dalam 0.009% , tu pun sbb aku paksa mood 0.009% tu datang . hmmm mane taknye , time raya la nak fikir assignment , time raya la ade masalah family . adoiii !! tp ada yang sentiasa tiup kekuatan untuk aku . They was Allah and my dearest soulmate <3 THANKS A LOT ! hope sampai bilabila aku tak sendiri .

Okayy ! ni raya kelima kan , ? actually loveable prince aku datang beraya tadi siang . ! 1st time dia datang beraya kat rumah ni , 1st time dia masuk kampung aku n 1st time jugak jejakkan kaki kat dalam rumah aku . yeayyy!! dapat jumpa dia after seminggu tak jumpa ! >.<
patutnya dia datang raya ke-4 , tp disebabkan masalah yg tak dapat dielakkan , tertunda laa . susah betul jadi map jarak jauh untuk dia . sampai ibu pegang kepala ingatkan nama nama bangunan yg dia sebut kat batu pahat tu . HAHA but at last , jumpa pun ! nampak dia park je depan rumah aku , mak aiii , ! aku rasa nak lari je g kereta dia , bukakkan pintu , then terkam terus! tapi agakagak laa kan , dah la kat rumah ibu , aku pakai baju kurung pulak tu . . agak kalau aku lari then terkam dia sambil berbaju kurung macamtu time tu , camne laa rupa aku kann . HAHA ! kena cover laa kan , sekejap je pun dia datang , tapi aku puas hati sebab dapat tengok dia face to face . at least aku tau la yg dia sihat and ..... hikhuk >.<

EyEs oPeN ,
  kenapa ntah dengan mood aku kebelakangan ni tak kena sangat . kesian laa soulmate aku .. nak kena jaga hati aku , nak jaga hati dia lagi bila aku sakitkan hati dia . actually aku tade niat pun na marah2 dia or buat dia terasa hati dengan perangai n kata kata aku , tapi bnd tu jadi kadangkadang aku sendiri tak jangka akan jadi . situasi sekarang lain sgt . dia betul betul da berubah . tatao cmne bole jadi camni . kalau dulu aku marah , merajuk , nangis nangis , selalu dia akan tinggalkan aku untuk aku release sndri . tp skrg , dia tak putus asa datangkan mood aku n pujuk if aku tgh marah . klu aku serius sikit je cepat la dia ubah keadaan tu . klu aku marah dia , selalu aku tak sempat nangis , dia da cepat cepat pujuk aku n pulihkan balik keadaan . aku tau kadang kadang dia nak give up , tapi tatao kekuatan ape kat hati dia , dia tetap berjaya pulihkan keadaan tu . baiknye awk sayang ..
sayang , awk buat sy makin sayangkan awk n takkan lupakan awk . sy tau sy dah kurang layan awk n kurang ceriakan relay kita , tp awak dah takeover tempat sy . awk yg ceriakan relay kita even kadang kadang sy ta layan . awk sempurna sgt utk sy sayang =) sorry if  sy layan awk teruk , tade alasan untuk tu , tapi semua sebab emosi . i'll change it okayy sayang . sy sentap sangat dengan ayat awk semalam mase sy mintak putus , awk ckp "bunuh abg dlu baru kita putus " . menangis sy mse tu . rse sy ni kejam sgt . :'( with promise , lepas ni sy akan cuba utk kita sama sama ceria n sempurnakan relay kita , sy cuba jadi mcm dlu , okayy?? btw , thanks jugak ubah penampilan sy . sy semakin selesa macamni dahh :)

Praise to God coz He sent you to be with me in my life journey . awk betul betul bahagiakan hati saya .
I LOVE YOU MORE THAN MUCH MUHAMMAD IZZAT BIN ABDUL HAMID!! <3
HaPpY 5th DaYs EiD-uL fItR ! I'm seek for forgiveness ^_^

No comments:

Post a Comment