Saturday 18 August 2012

hApPy EiD !!

sElAmAt HaRi RaYa EyEs oPeN !! <3

yeayyy da bole raya ! happy eid fitri semua !! hope raya tahun ni lebih bermakna untuk kita semua :) yess ! aku suka raya tahun ni . macam macam sebab ;)
Firstly , tahun ni semua ahli keluarga ada . Abg ngah pun balik dari Penang ! aku yg amek dia kt bus stand tadi .
Secondly , tahun ni ibu yg masak rendang ! Nyumnyummmuaahhh !! <3 ofcoz la sedap !! tahun lepas ta dapat rasa , sebab ibu sakit , kak long yg masak . sedap , tapi rasa lain !! so kali ni aku nak makan puas puas ! >,<
Thirdly and the Most , tahun ni permulaan tahun raya aku ada Mr.Soulmate <3 dah bertahun aku raya tanpa cinta mana mana lelaki kat hati aku , aku syukur sangat dia hadir dalam hidup aku n lengkapkan rasa hati aku . :) actually aku teringin nak call dia , dengar suara dia and aku nak minta maaf hari raya dengan dia sambil cakap , bukan i.m . tp nak buat mcmne , phone dia kan hilang , so aku boleh minta maaf n wish raya through i.m je . tapi takpe lah , yg penting aku ikhlas kannn . hmmm aku rindu dia , dah lama tak dengar suara dia :'(
*abang , I hope this is the 1st year but not last year untuk kita raya sama sama ea . syg nak sampai bila bila raya dengan abg ! <3
btw , tak sabar nak jumpa dia sabtu ni ! rindunyeee !! >_<

esok dah pagi raya . aku ni , suka hari raya , tapi aku sebenarnya takut dengan pagi raya . entah kenapa , aku gementar betul sesi minta maaf sesama ahli keluarga . jantung mesti dup dap dup dap . . lagipun pedih je bila tengok semua nangis . adoiii .! huh! hope esok semua berjalan dengan lancar and mintak mintak esok aku cantik . teringin nak jadi cantik di pagi raya . harap harap dapat laa ye ^,~ Amin :)   

okayy dah . :) SeLaMaT hArI rAyA aIdIlFiTrI , mAaF zAhIr DaN bAtIn (:

No comments:

Post a Comment