Thursday 16 August 2012

Me Miss Mr.Soulmate :(

Dear EyEs oPeN,
    hari ni , dah start cuti raya . ramai yang dah boleh balik kat kolej tu , aku & soulmate pun balik jugak hari ni , balik sama2 . macam biasa , dia drive ! aku ? main binatang kotak dia , hidupkan lagu , matikan balik , aku nyanyi , aku hidupkan lagu balik , matikan lagi , then aku nyanyi nyanyi lagi . dia menyampuk nyanyi sikit sikit je . pastu aku dengki dengki dia and merajuk bila dia dengki aku . ha camtu je laaa , macam selalu , itulah care aku nak buat dia tak ngantuk masa drive . tapi sambil buat tu semua , aku rasa ade la lebih 25kali aku menguap depan dia . . tapi aku rasa kejap je dah sampai ! cmne ntah bole jadi macamtu . !! :(

so , bila dia dah sampai rumah dia , bermulalah episod rindu . huwaaa!!!! T_T tau je la , dah la dia tu dah makin baik , makin romantik dengan aku ,tambah tambah , dia da ta buat perangai macam dulu , semakin pandai ambik hati aku , semakin pandai pujuk pujuk sebab dia dah tau kot care layanan macamne yg aku suka . alaaaa rindunye kalau ingat !!! kena pulak pisah saat saat macamni . ish !!! rindu la rindu!!! lagi parah , fon dia kann ilang . cmne nak dengar sore ? msg ? sedih sedih !! nasib baik laa kat rumah , dia always online . so bila aku i.m , cepat je la berbalas . aku pulak , bila kat rumah , line internet kat fon , macam kurakura kebulur , nak i.m laju kena bukak lappy n bb. adoiii kali ni punya rindu betul betul mencabar laa hai . !

ha ade 1 benda ni aku rase nak story .! asek teringat je . actually ,before balik , banyak benda yg aku terus terang ngn dia especially about someone yg aku rse nak sangat aku tinggalkan dia , dia kenal mamat tu pun . dia nampak sentap bila aku cte , tapi dia pandai control keadaan n paling aku kagum , lepas je aku terus terang tu , kami terserempak dengan that guy , depan that guy dia paut bahu aku n dengan steady nye dia salam that guy mcm selalu . aku suka!!! >_< lepas tu , aku bg note kat dia, 'sorry if i'm hurting u too much today ' dia balas sambil senyum , 'xpon,.. u make me love you more n more :D i just love u n i can't stop loving u dear <3'
ishhhh!! how sweet ! rase nak menangis pun ade mse tu ! 

Muhammad Izzat is the best man i ever had after ayah ! I love you dear !!!! <3

Dear Mr.Soulmate , sy tau awk bace , so please miss me too !! <3


LOTS OF LOVE,
'I'

No comments:

Post a Comment