Wednesday 7 November 2012

~ SaKiT ~

Dear EyEs oPeN ,

bosan betul hari ni , tunggu si dia kerja , mmg buat aku rasa takde kerja . penuh kesabaran betul tunggu dia contact . tp , aku takkan berpaling cuma sebab kebosanan . dia tetap buah hati pengarang jantung aku . so datang lah mood aku nak membebel kat sini . HEHE baca ye ... (Y)

btw , aku nak cerita pasal sakit yang aku rasa ni . hmmm ... after accident , i've got an effect . kepala aku selalu sangat sakit , aku jadi pelupa , tengkuk dah jangan cakap la , mcm kurang daya dah .. kepala aku selalu sakit sebelah kanan . seriously kerap sangat ! kadang kadang aku tak tahan , aku nangis sambil ketuk kepala aku kuat kuat . dah ramai sangat orang suruh buat check up takut kesan hentakan mase accident , aku ade luka dalam kepala then jadi darah beku or so ever . . banyak sangat tekaan smpai aku jadi takut . at last , aku buat keputusan taknak buat check up sbb ta berani na terima kenyataan if betul ada sakit serious kat kepala aku ni . 
tapi makin lama makin teruk laaa aku punya pelupa . and now , mmg banyak sangat sangat benda yang aku tak ingat sampaikan nama penuh classmates sndiri pun ramai yang aku dah lupa . ex classmates lagi la jangan cakap . sedih tau T_T

oleh sebab kesakitan yang melampau lampau setiap hari , aku just makan ubat tahan sakit n panadol je . combine punya combine , sehari je aku telan 12biji ubat just untuk kurangkan sekejap rasa sakit . tak sedap okayy ! 

tapi tak tau laa kenapa ... makin aku tgh berperang dengan kepala otak yang taknak bertolak ansur macamni , banyak pulak masalah datang menyapa . adoiii ~ masalah FAMILY , masalah KAWAN , masalah RELATIONSHIP , masalah takut nak tengok RESULT , masalah nak ulang alik balai polis sebab accident tu . ish ! taktau laaa .. at last aku dah jadi manusia tak boleh fikir . bila ada masalah datang , aku diam . aku biar ... seriously aku tak larat nak tanggung . 

IBU , marah aku sebab aku lepas tangan dengan masalah kakak aku , masalah ibu , masalah family ... hari hari kena marah , kena perli . okayy aku terima sebab aku dah tak mampu layan . mmg aku ambil keputusan nak diam sebab aku tak mampu lagi nak fikir macam dulu . bila nak fikir , kepala aku macam nak pecah . tapi aku cuba jugak ligatkan diri aku cari penyelesaian masalah ni . untuk ibu .. mungkin ibu blm boleh terima anak dia yang kuat tu dah lama mati . tinggal kelemahan je yang tinggal . maaf bu ..

KAWAN , okayy aku baru hilang 2orang kawan aku . sebab ? sama laaa .. ada masalah , tapi aku biarkan . then timbul salah faham pun , aku biarkan .. aku tak cuba selesaikan , aku tak cuba pulihkan friendship kami . bukan aku tak sedih , tapi aku tak mampu nak fikir sedangkan aku sendiri hari hari kena marah dengan ibu sebab masalah family tu , mcmne aku nak fikir masalah lain jugak ? aku tak betulkan salah faham yg jadi sebab aku mmg dah give up . pada aku , lagi rugi kalau dia kawan dengan aku . so aku biarkan dia lepaskan friendship ni . aku nak dia happy . aku tau hidup dia ada masalah , aku dah tak boleh bantu dia apape even bg dia motivasi n semangat pun sebab semangat aku sendiri dah lama hilang. so aku tak boleh bantu dia , cukup la aku tak menyusahkan dia . tu je yg aku boleh buat untuk dia .tipu la kalau aku tak sedih . aku nangis dengan keputusan dia . yela .. berbulan bulan hidup dengan dia , ketawa , nangis , pujuk pujuk , gaduh ... siap declair BFF lagi . tp ni yg jadi .. hmm , biar takdir je tntukan semua ni . aku percaya dengan kuasa Kau , Allah ..

RELATIONSHIP , kami bahagia . yup kami bahagia , memang bahagia .. tapi bukan sebab aku .sebab dia tak pernah letih bahagiakan hubungan ni . macamne pun keadaan aku , mcmne pun mood aku , dia lah penyeri dalam hubungan ni . dia yg akan munculkan sifat manja aku , buat aku gembira , pujuk aku ...seriously , dengan keadaan macamni , kesabaran dia betul betul main peranan . aku kerap hilang mood tiba tiba , merajuk , mintak putus , nak bunuh diri pun pernah sebab trlalu stress and sakit . tp dia kuat . dia gunakan kuasa magik dia untuk pulihkan aku . handal awak ni b... HAHA ! banyak ego yang dia dah buang sejak aku sakit ni . penat dia pun dia tolak tepi sebab aku . he's perfect for me . thanks MUHAMMAD IZZAT ..

RESULT , sem ni aku rasa macam yakin je aku ada fail . sebab aku blur sgt mse jwb paper ECO . dah la aku lemah bab kira kira . penat aku hafalkan formula . time exam , hilang semua formula dalam kepala .ibu pulak mst marah gila kalau aku ada repeat nanti . aku just berharap pada keajaiban je laaa... Lord , please help me .. T_T

sakit buat aku tak larat nak fikir pasal semua masalah masalah aku . semua aku serah pada takdir sekarang . bg aku , iddya yang kuat dulu dah lama mati . aku rasa hidup aku tinggal jasad je . fikiran dah lari ntah kemana . tapi jasad aku tetap akan terus cuba senyum , cuba ketawa even the fact , aku manusia paling lemah ='(

No comments:

Post a Comment