Thursday 1 November 2012

sAyA rInDu DiA ='( sAyA sAyAnG dIa (=

Dear EyEs OpEn , 
Its about me and my Mr.Soulmate :
know what , aku semakin happy dengan dia . With real , aku rasa dia anugerah terindah dalam hidup aku :) kenapa ek ??? macam macam sebab la sampai aku rasa macamni ! ^_^
terlalu banyak kenangan kami . baaaannnyak sangat sampai aku tak tao na cter yang mana . tapi yang penting , DIA BAIK ! sangat baik untuk aku yang tak sempurna ni . seriously ! 

Oh ye , lupa nak cerita kannn .. aku dah jumpa parents dia tau .. masa raya tu ... mase tu nak balik penawar sama sama dengan dia . alang alang , beraya la sekali  . dalam takut takut tu , tak sangka ayah dia banyak cakap ... macam macam ayah dia tanya ajak aku bebual . aku dah laa menggigil , jawab pun malu malu . mak dia pulak , dah tade org baru start ajak aku berbual .. cerita itu ini . hehe ... time na gerak dari rumah dia tu , mak dia anta sampai kereta . ayah dia bubye dari pintu je . hikhuk ^.^ malu okay malu ! Alhamdulillah dapat feedback yg baik kannn . :)

Then dia pulak betul betul jumpa parents aku masa aku xcident tu .* yela , masa raya kan dia datang , ayah kerja .. ibu pulak malu nak jumpa dia .* masa aku xcident , haaaa ni amazing ! dia dapat call aku xcident , terus gerak dari penawar ke mersing naik motor pagi tu jugak ! tatao la bpe km/j dia bawak moto tu , sebelum ibu sampai hospital , dia dah sampai dulu . sorang sorang pulak tu . haaaa , that time la dia jumpa ibu ayah n my siblings . ntah ape dia bual bual dengan family kat luar wad , aku tengok suka je family aku dengan dia . asek cerita n tanya pasal dia je .. sampaikan after aku xcident , ibu antar kereta lain ke penawar ... tapi bukan utk aku drive , ibu serahkan kereta tu kat dia n ibu amanahkan dia jaga aku n kereta tu sekali ! HAHA . ! tapi aku suka , sebab ... makin banyak la masa aku akan lalui dengan dia . ^_^

Aku sakit ...
after xcident , effect dia tuhan je la yang tau .aku kerap lupa , badan cepat letih , sbb doktor kata kepala n badan aku trhentak kuat . tisu dalam badan banyak injured . Emosi aku jangan cakap laaa.. mengamuk menangis da jadi hobi aku masa tu. aduhh! tapi , prince aku laa jaga aku . sampai demam demam dia jaga aku . kesian ... dia sabar sangat layan kerenah aku . sampai dia banyak kali nangis sebab perangai aku . baik kan dia :)

tak sangka masa berlalu terlalu pantas . rasa macam baru sehari dua aku spent time dengan dia at penawar , now da abis final ... aku tengah cuti sem .. tapi soulmate aku , DAH HABIS SEM T_T
sumpah aku rindukan dia . rindu sangat sangat ! tade sape bole ganti kenangan kenangan kami . semuanya indah .. dalam 1 hari , just bpe jam je kami ta jumpa . yang lain , semua sama sama . aku rindukan dia ... :'( tak boleh lupa cara dia pujuk , cara dia manjakan aku , cara dia nangis , cara dia tegur salah aku , cara dia ketawa , lawak lawak dia , jawapan spontan dia , nakal dia , kesabaran dia , senyuman dia ... apa yang dia buat , semua untuk puaskan hati aku . semua untuk gembirakan aku . btw, kami dah mula plan something serious untuk relay ni . I wish impian kami tu tercapai . Amin.

Dear My Prince , 
saya rindu sangat kat awak . sy tau yg awak dah tau , hari hari pun awak kata awk rindukan sy , and saya kata saya rindukan awak . tapi saya tak pernah penat nak bgthu yg sy rindukan awak . saya rindukan kenangan kita ... rindu semua tentang awak . ! lepas ni kita dah ta bole macam dulu ... awak dah kerja , sy pulak msih study . pastu sy pun kerja ... hope sy abis study , kita dapat kerja dekat dekat kan sayang ... then dapat capai impian kita yang satu n important tu . lepas tu , sama sama serikan rumahtangga kita pulak . Waaaahhh! harap harap ni bukan angan angan . saya nak awak je tau ! macam awk cakap kat sy tu , 'awak sy punya' <3 awak la  sahabat , kekasih , keluarga , tunang , suami and pasangan yang terbaik untuk saya . thanks cz hargai saya dalam hidup awak even saya langsung tak sempurna untuk digandingkan dengan awak ... :) 

at 27/10/2012 , happy 11th Monthsary abang ! :)
syg bahagia sangat dengan abg ! 
it almost 1 year and I wish our love will be everlasting forever . Amin <3
meloveyoumuch MUHAMMAD IZZAT BIN ABDUL HAMID !
missyoudear!
so macam biasa laaa , please missed me to and please love me more than much okayy ;)

Thanks God . =)

No comments:

Post a Comment